Joo eli eilen ekan kerran salilla. Ei ollu ihan mikään megahuippuihQdaa-käynti, en tajunnu hevon veetäkään niistä laitteista siellä ns. kehonrakentajien puolella mihin mut sitten vietiin. Tein jokasessa varmaan poikkeuksetta väärin, koska noilla muilla oli omat reeninsä reenattavana ja mulle vaan nopeeta näytettiin yksitellen et tässä tehään näin ja näin noni tee 3x8-10 toistoo. Ööööööö...??!!!? Sitten kun jäätiin oman miehen kanssa kaksin sinne niin sanoin ettei tän nyt aivan näin pitänyt mennä vaan mulle piti kädestä pitäen näyttää mitä missäkin tehdään, ja vahtia että teen oikein, enhän mä jumalauta eka edes tienny miten päin niihin vehkeisiin istutaan!! No, sitten kun se oli oman reeninsä saanu tehtyä niin sitten sillä oli aikaa vähän paremmin näyttää mulle niitä. Tosin mentiin sinne toiselle puolelle sitten missä oli ne yksinkertasemmat jalkalaitteet ym missä ei periaatteessa voi tehdä väärin :) Sanoin kyllä että haluan uusinnan ja että katotaan rauhassa kaikki läpi ja tehdään mulle ohjelma. EHKÄ uskallan muutaman yhteiskerran jälkeen sit mennä yksinkin.... EHKÄ..... Mutta siis en tyrmänny heti tätä salilla käymistä vaikka huono alku olikin.

Yöllä on satanut lunta, ihanaa :) Aurinkokin paistaa mut mä en oo vaan saanu lähettyä pihalle tänään. Laiska.. Mies on keskiviikkoon asti vapaalla, varmaan sekin vähän vaikuttaa kun haluaa sen kans sit olla mut ei oikeestaan päde tähän päivään koska se on ollu menossa kokoajan. Eli pelkkä tekosyy.. No, me koitetaan saada lapsenvahti illalla niin päästäs tänään sinne salille sit taas. Nyt oon itsekäs ja haluan että keskitytään muhun :)

Sitten viime viikon liikunnoista. Tavoitehan oli 240 minuuttia, toteutunut 387 minuuttia + sali (unohdin jännityksessä sykemittarinkin kotiin..). Kaloreita liikunnoissa palo 3 226 (+se sali). Voin siis taas olla tyytyväinen suoritukseen. 

Tälle viikolle asetin saman minuuttitavotteen eli 240 min. Sitä siis täyttämään, palataan :)