...eilen ei siis ollut, kiitos ton crosstrainerin. Kahta tuntia sillä oli ihan turha haaveilla, kun lisään vauhtia vähän väliä ja vedän toisiks raskaimmalla mitä siinä on. Tasan tunnin jaksoin sillä, tai oisinhan jaksanu kauemminkin mut ois varmaan taju aika pian lähtenyt. Alotan yleensä n. 16km/h vauhdilla eli suht. rauhallisesti. Lopussa vedetään n. 17,5km/h vauhdilla ja eilen otin loppuspurtin ja viimesen minuutin 18,5km/h. Mutta siitä on siis vuosia koska oon viimeks näin kauan vetänyt sillä :)

Tänään pidän ansaitun levon siis, oikeesti hyvällä mielellä ja omallatunnolla. Huomena on vuorossa kävelylenkki päivällä (jos vaan ei sada) ja illalla joko crossi tai hölkkä ja lauantaina hölkkä. Sunnuntaina SALILLE !! Voi jee, ajatuksena se innostaa mua jo ihan himona. Toivottavasti käytännössä innostaa ihan yhtä paljon! 

Ulkona paistaa aurinko ja mulla on urheilusta lepopäivä, ei mee nallekarkit tasan. Lepopäivänä en käy siis edes kävelemässä. Aattelin jos olisin käyny kävellen tossa kaupalla, siis postissa, kun on tullu joku iso kirje mulle sinne mutta en taida ehtiä. Ehtisin siis jos en roikkuis täällä mutta ihan hyvin voin sen hakee huomenakin tai sitten tossa myöhemmin jos jossain välissä ehdin :) Luulen että siellä on kalenteri minkä tilasin joululahjaks et ei sillä niin kiire oo, onneks jouluun on vielä kolme viikkoo.. Kauhee ressi siitäkin, tai ei oikeestaan mut vähän. Tänä vuonna haluan oikeen kuusen ja kaikki härpäkkeet joten hommaa on tiedossa.

No joo, mutta mulla on tänään tosiaan niin paljon tekemistä et mitä nopeemmin, sitä nopeemmin, eli huomiseen! 

Eilinen: Crosstrainer 60min -677kcal