Siis ihan mielettömän ihana fiilis kun on nukkunut kunnolla! :) Meinasin illalla nukahtaa olkkarin lattialle kun olin saanu muksut nukkumaan, joten totesin sitten että menenpä itsekin, kerrankin ajoissa! Unta n. 21.00-06.40, en muistanut ees laittaa kelloo soimaan :D Herään arkisin yleensä siinä kuuden pintaan ettei tarvi aamulla pitää kiirettä. Isompaa neitiä siis lähdetään viemään leikkikouluun 07.30. No tänään tuli vähän hoppu. Sain yksinäni nukkua yhteen asti yöllä kunnes mies tuli nuoremman prinsessan kanssa sänkyyn, muttei herätyksiä sitten ollut kun kolmisen kappaletta siitäkään eespäin joten tuntuu aika levänneeltä :D

Toivottavasti tänään ei olis mitään loskakeliä koska haluisin lähtee aamupäivällä lenkille. Illalla olis mahku pitkästä aikaa hölkkäämään, pitäsköhän ihan käyttää tilaisuus hyväkseen.. Pitäis! Miks ees kyselen tollasia. Viikkotavotteestakaan ei puutu enää kun 100min :D No se tulee ylittyyn aika hyvin jos käyn tänään kävelylenkillä sekä hölkkäämässä ja sunnuntaina koitetaan päästä salille. Huomisesta en tiedä vielä, voi olla että käyn kävelylenkillä tai sitten pidän lepopäivän. En oo käyny vaa'allakaan moneen päivään, johtuen oikeestaan niistä herkutteluista. Aionkin käydä vasta tiistaina kun on oikee punnituspäivä. En oikeen tiedä mitä odottaisin siltä, ehkä oon tyytyväinen jos oon päässy takas siihen tähän mennessä alimpaan lukuun eli 62,0kg. Tosi tyytyväinen oon jos luku on 61,jotain :) Mutta siihen on vielä monta päivää...

Nää aamut menee kyllä aina ihan horteessa. Aamupalan jälkeen on ihan höppänä olo aina hetken. En oo muuten ees muistanut laittaa kahvinkeitintä päälle vaikka latasin sen kyllä... Oho :) [Aikoinaan en muuten voinut edes juoda kahviani maidolla koska maitotilkassa oli turhia kaloreita. Pystyin vielä huijaamaan itteäni että musta kahvi on hyvää vaikka oon ikäni juonu kahvin maidolla.] Oon huomannut nyt, kun olen alkanut puuron lisäks syömään aamupalalla raejuustoo ja muutaman palan leipäjuustoo, että kun vaan hetken odottelee syömisen jälkeen, on paljon energisempi olo kun sillon kun söin pelkän puuron. Proteiini tekee ihmeitä :)

Olen nyt syönyt vähän alle viikon koemielessä tota CLA:ta mitä ostin muutaman purkin :D Saa nähdä onko se ihan humpuukia vai vaikuttaako oikeesti jotenkin. Ne kapselit on vaan aika ällöjä kun on sellasia hevosen kokosia :) 

Eilinen: Crosstrainer 40 min  -462 kcal