Eilinen lepopäivä oli samalla sitten herkkupäivä :) Söin illalla leffaa kattoessa vaniljajätskiä ja muutaman keksin. Mitä harvemmin syö, sen paremmalta maistuu, totesin sen taas eilen, jätski oli meinaan taivaallista :)

Tänään siis paluu normaaliin. Aamupalalla kaurapuuro ja porkkanaraastetta+raejuustoo. Sain eilen palautetta että aamupalalle pitäs lisätä proteiinia, joka on käytännössä mulle raejuuston muodossa. Ehdotettiin että sekottaisin sen kaurapuuroon mutta ei taida toimia mulla, vaihdoin siis normi aamuhedelmäni porkkanaan jonka raastoin ja sekaan raejuustoo, oli ajatuksenakin paljon houkuttelevampi kun puuron ja rjuuston yhdistelmä :D

Mulla on aivot taas ihan jumissa.. Ihme sinänsä, viime yönä unta taas ehkä 1,5 tuntia pätkissä. Nuorempi kun sillon tällön vääntää ja kääntää läpi yön vaikka nukkuiskin, se on ihan käsittämätöntä se meininki. Miestä tää ei häiritte ja nukkuukin ihan tyytyväisenä yönsä mutta mä en pysty nukahtaan. Ehkä ois aika siirtää neiti omaan sänkyynsä nukkumaan yönsä, mutta ei houkuttele myöskään nousta sängystä yöllä sen sata kertaa kun millon on nälkä ja millon tutti hukassa. Ehkä tosiaan sitten kun herää sen max 2 kertaa yössä.. 

Ainiin sen verran eilen tuli ulkoiltua että lasten kanssa olin 1,5 tuntia pihalla. Vaikka vanhemman kanssa juoksinkin pitkin leikkipuistoo ja olis hauska tietää paljonko siinä kuluu kaloreita, en mitenkään urheiluks sitä miellä :D Se on lasten kanssa ulkoilua, tulkoon kuinka hiki tahansa :) No hyötyliikuntaa siis. 

Mut juu, eiköhän nää lätinät ollut taas tässä ja viikonloppu edessä joten palailen asiaan viimestään alkuviikosta, ja sunnuntaina sinne SALILLE, hui! :)